کد آهنگ برای وبلاگ

در پرده شلوغ زندگی ناله ها بر می آید مست باش که خلوت کوچه های انتطار را ببینی ... E-mail:majidshabahangi@yahoo.com

کد آهنگ برای وبلاگ

در پرده شلوغ زندگی ناله ها بر می آید مست باش که خلوت کوچه های انتطار را ببینی ... E-mail:majidshabahangi@yahoo.com

کد آهنگ فیلم پیله های پرواز از علی لهراسبی

 

نظرات 2 + ارسال نظر
گمنام یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:23 ب.ظ http://www.proxy2.blogfa.com

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوست عزیزم امیدوارم همیشه موفق باشی نظرت رو خونددم از همین جا تشکر میکنم از تو ، باشه من موافق هستم برای تبادل لینک اگر هم خواستی بگو تا کد لوگو رو بهت بدم . مر۳۰ از تو ....

bye

نیما جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:08 ب.ظ http://cod-baz.blogfa.com

مجید جون خیلی ممنونم خیلی اهنگهای خوبی داری من می خواستم اگه ممکنه یکی از آهنگهای نانسی عجرم را هم برای من وهمه دوستاران نانسی ترجمه کنی.
اگه ممکنه مشه بگی چجوری این کاررا انجام میدهی ؟ لطفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد