کد آهنگ برای وبلاگ

در پرده شلوغ زندگی ناله ها بر می آید مست باش که خلوت کوچه های انتطار را ببینی ... E-mail:majidshabahangi@yahoo.com

کد آهنگ برای وبلاگ

در پرده شلوغ زندگی ناله ها بر می آید مست باش که خلوت کوچه های انتطار را ببینی ... E-mail:majidshabahangi@yahoo.com

کم اهمیت نیست

همانطور که وقتی می خواهید با ماشینی رانندگی کنید صندلی و آیینه و .... را مطابق نظر خود تنظیم می کنید. وقتی هم که می خواهید در اینترنت "بچرخید" مرورگر را مطابق نظر خود تنظیم کنید. کلیدهای مورد نظر خود را اضافه کنید و آنهایی که نمی خواهید حذف کنید. کلیدها را بزرگ یا کوچک کنید.

جستجوگری که از آن استفاده می کنید (مثلا toolbarاگر لازم می دانید) را دانلود کنید، تا برای سرچ در آنها هر بار مجبور نباشید به صفحه اول google یا yahoo مراجعه کنید.

اگر رنگ نوشته های یک صفحه باعث ناخوانا شدن آن شده است چه کنیم؟

وقتی صفحه ای را باز کردید به view بروید و گزینه internet option را انتخاب کنید. در صفحه ای که باز میشود روی کلید colors در پایین صفحه کلیک کنید. به جعبه colors در این صفحه دقت کنید. علامت چک مارک را از کنار عبارت use windows colors بردارید و سپس رنگ نوشته ها (text) و زمینه (background) را مطابق نظر خود تغییر داده و ok بزنید. البته دقت کنید از این پس همواره شما رنگ نوشته ها و زمینه را در تمام صفحات وب اینطور خواهید دید، مگر باز گردید و دوباره کنار عبارت use windows colors علامت چک مارک را بگذارید.

به هر کس فاکس و ایمیل خود را ندهید .


در واقع باید گفت امان از این طراحان صفحات وب که هنوز ول کن فریم نیستند، بابعضی سایتها برای ورود به آنها، از شما آدرس ایمیل می خواهند. ولی آدرس خود را به هر کسی ندهید. فقط اگر قرار است بعدا ارتباط شما با سایت از طریق ایمیل باشد به آنها آدرس ایمیل خود را بدهید. بسیاری از سایتها فرق آدرس ایمیل واقعی با جعلی را نمی فهمند، پس می توانید به آنها آدرس ایمیلی مثل salam@khodahafez.com را بدهید! در غیر اینصورت منتظر دهها ایمیل از سایتهای تبلیغاتی باشید.

آلت دست طراح صفحه وب نشوید.

در واقع باید گفت امان از این طراحان صفحات وب که هنوز ول کن فریم نیستند، باوقتی می خواهید صفحه ای یا عکسی را save کنید، صفحه ای باز می شود و در آن بطور پیش گزیده نام فایل همان نامی نوشته شده که طراحی وب بر آن صفحه گذاشته است. ولی طراح صفحه وب نامگذاری صفحات و عکسها را بنابر نیازمندیهای خودش گذارده است. شما می توانید نامها را مطابق نظر خود تغییر داده و سپس آن را save کنید.

کلیک راست کار نمی کند؟!

 

کلیک راست کار نمی کند؟!
در بعضی صفحات یا روی بعضی تصاویر، کلیک راست موس کار نمی کند. در واقع طراح صفحه خواسته با اینکار جلوی پرینت کردن یا save بعضی صفحات یا عکس ها را توسط شما بگیرد، ولی شما به او بدلش را بزنید: کلیک چپ را فشار دهید و نگهدارید ، حالا کلیک راست کنید، می بیند که کلیک راست (در این حالت) عمل می کند!

 بهرحال در بدترین حالت اگر بهیچ وجه نتوانستید عکسی را save کنید، این کار را انحام دهید.

عکس را در صفحه مونیتور خود بیاورید، سپس کلید print screen را که روی صفحه کلیدتان است فشار دهید (در این حالت در واقع تمامی مطالب و تصاویر روی صفحه مانیتورcopy شده است) حال یک برنامه ویرایش تصاویر، مثل paint که در خود برنامه windows است، را باز کنید و در صفحه سفید آن کلیک راست کنید و از نواری که باز می شود ، گزینه paste را انتخاب کنید. می بینید که مطالب صفحه مانیتور به طور کامل به این جا می آید. حال می توانید مستقیما این را به نام فایلی save کنید، یا ابتدا عکسهای آن را درآورده (دوربری کنید) و سپس هر عکسی را در فایلی save کنید.

 دقت کنید با یان روش صفحه محتویات قابل دیدن روی مانیتور منتقل و save می شوند و در صفحاتی که scrollهای افقی یا عمودی دارند،‌در واقع شما از بقیه صفحه صرفنظر کرده اید، اگر بخواهید آن قسمتها را هم save کنید، با حرکت دادن scrollbar ، آنها را روی صفحه مانیتور بیاورید و مجددا کارهای گفته شده در بالا را انجام دهید تا آن قسمتها هم save شوند.