کد آهنگ برای وبلاگ

در پرده شلوغ زندگی ناله ها بر می آید مست باش که خلوت کوچه های انتطار را ببینی ... E-mail:majidshabahangi@yahoo.com

کد آهنگ برای وبلاگ

در پرده شلوغ زندگی ناله ها بر می آید مست باش که خلوت کوچه های انتطار را ببینی ... E-mail:majidshabahangi@yahoo.com

یه مژده( آهنگ تیتراژ اول متهم گریخت و پیدا کردم )

 

نظرات 2 + ارسال نظر
الهه پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:00 ب.ظ http://elaheyebaran.blogsky.com

سلام ایول خیلی باحال بود...کدای جاوارو می گم ...موفق باشی...راستی کد بارون ...اگر پیدا بشه خیلی خوبه...من باز هم می آم به وبلاگت...فعلا..

محمد جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:13 ب.ظ

دمت گرم واقعا وب توپی داری چون من دنبال این جور چیزها بودم که تو وب شما پیدا کردم دمت گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد